Succesvolle verf influencer met hashtag ‘hatseflats’

MaisonMansion inspireert en houdt een verfklus eenvoudig. Daarmee spreken ze vooral een doelgroep aan die atechnisch is en niet vertrouwd is met online aankopen. Inmiddels weten steeds meer klanten de webshop en de winkel in Nunspeet te vinden. Eigenaresse Diana van Surksum kijkt vooral wat leeft op social media en hecht belang aan een goede sfeer. “Ik ontwikkel verf niet vanuit zoekgedrag, maar vanuit wat ik zie en hoor.”
Hé, wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.