rechtszaak.jpg

Juridisch: bijzondere regels voor online B2C-verkopen

Steeds meer bedrijven proberen hun afzetmarkt te vergroten door naast online business-to-­business (B2B) verkoop, ook direct (en online) aan consumenten (B2C) hun producten te verkopen. Grote voordelen zijn onder andere verbetering van de marge (cut out the middleman), vergroten van de afzetmarkt en optimalisering van de cashflow aangezien consumenten in de regel direct betalen.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee