Elektronische security is iets van nu, hang- en sluitwerk blijft de basis

Elektronische alarmconcepten weten zich met torenhoge marketingbudgetten fors te manifesteren. Aan de zijde van mechanisch hang- en sluitwerk worden net zo goed campagnes ontwikkeld, zoals die met Harm Alarm (“Maak het ze niet te makkelijk”). Toch moet je ook erkennen dat die bescheidener van omzet zijn. Is het nodig om die trend te keren? Is het nodig om consumenten bewust te maken dat hang- en sluitwerk aan de basis liggen van optimale veiligheid?
Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.