hang-sluit5.jpg

Elektronische security is iets van nu, hang- en sluitwerk blijft de basis

Elektronische alarmconcepten weten zich met torenhoge marketingbudgetten fors te manifesteren. Aan de zijde van mechanisch hang- en sluitwerk worden net zo goed campagnes ontwikkeld, zoals die met Harm Alarm (“Maak het ze niet te makkelijk”). Toch moet je ook erkennen dat die bescheidener van omzet zijn. Is het nodig om die trend te keren? Is het nodig om consumenten bewust te maken dat hang- en sluitwerk aan de basis liggen van optimale veiligheid?

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee