Vechten tegen Bol.com Of samenwerken?

Ben je als dhz-retailer kansloos tegen de pure players op het internet? Of kun je juist je voordeel doen met de traffic van zulke nieuwe concurrenten? Zoals je op een meubelboulevard ook naast Ikea gaat zitten? Machiel Tiddens van Bol.com vindt van wel en nodigt de hele dhz-branche - hoofdkantoren, individuele
winkeliers én leveranciers en fabrikanten - uit om samen te werken in de snelgroeiende dhz-webshop van deze online gigant.
Hé, wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.