Thuisin1.jpg

Thuisin verandert merkenstrategie

Thuisin veranderde zijn merkenstrategie qua verf.

"Eens in de zoveel tijd kijken wij naar onze formule en denken we wat we anders zouden doen als we opnieuw zouden starten. En soms komen daar strategische veranderingen uit voort", zegt directeur Mark Brouwer. Een van die veranderingen zie je nu terug in het verfportfolio van Thuisin.

PPG maakt voortaan het Private Label van de keten. Dat werd voorheen gemaakt door Wijzonol. Als gevolg daarvan gaan de Thuisin-winkels ook verplicht de PPG-merken voeren. Voorheen waren Akzo en Wijzonol verplicht. Brouwer: "Drie mengmachines verplichten is te veel voor onze ondernemers, dus hebben we een keuze moeten maken. Akzo en PPG maken we verplicht, Wijzonol vrijwillig."

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee