Neuromarketing in DHZ

Neuromarketing in DHZ

Neuromarketeer Tim Zuidgeest bezoekt voor MIX vier bouwmarkten en deelt zijn tips en tops op MIX'  Nationale DHZ Sessie.

Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet. Neuromarketeer Tim Zuidgeest legt bloot wat consumenten onbewust tegenkomen op de DHZ-winkelvloer. Dat kunnen supergoede prikkels zijn, maar ook afhakers van jewelste.

Benieuwd welke tips en tops hij ontdekte? Bezoek dan MIX' Nationale DHZ Sessie op 15 maart.

Op de Nationale DHZ Sessie ontmoet je 175 toppers uit DHZ-retail en -industrie en zie je naast Tim ook:

Deelnemen? Schrijf je dan in op www.mixonline.nl/sessie

 

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee