EHIM10062.png

Wat de boer niet kent...

De helft van de Nederlanders zou nooit klusspullen kopen in een webshop die hij niet kent.

Slechts 17% maakt dat geen bal uit. Tegelijkertijd zoekt 47% van de Nederlandse klanten naar een 'seal of approval', een kwaliteitskeur. Europees gezien hebben klanten echter weinig voorkeur voor bepaalde webshops en zoeken ze gewoon naar de laagste prijs, zo blijkt uit USP's Home Improvement Monitor.
Nederlandse klanten wijken daarin echter wel een beetje af van klaten uit andere Europese landen.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee