Op de Nationale DHZ Sessie reikte MIX Gouden Spijkers uit voor beste merken qua innovatie, leverbetrouwbaarheid en after-sales.
Op basis van het oordeel van een branchebrede retail-jury bepaalde MIX de ranking op ieder van die drie categorieën.
Goud was er voor:
Luxaflex Arjan Looij: “We vinden innovativiteit heel belangrijk. Is een van onze kernwaarden. We zijn er ontzettend trots op deze prijs.”
Martens DHZ, Ronald Bastiaansen: “We zijn blij dat we deze prijs krijgen voor iets dat we vanzelfsprekend vinden om als bedrijf te doen. De juiste dingen op de juiste tijd en manier in de winkels te krijgen. We zijn er trots op, dankjewel."
HDM Marco van Regteren: “Wat mij betreft zijn de verkiezingen voor vandaag geslaagd. Super stimulans om hiermee verder te gaan. Bedankt namens ons bedrijf. We vinden het een enorme blijk van waardering.”
Op de Nationale DHZ Sessie spraken ook GfK's Berry van Oosterhout, fonQ's Joost Wels, Bart van de Ven van Truetalk, Neuromarketeer Tim Zuidgeest en Jan van Setten.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl