Truetalk: Jonge consumenten kennen geen merken

Bart van de Ven ging tijdens de Nationale DHZ Sessie in gesprek met zeven jonge consumenten. Hij sprak met hen over de thema’s klussen in huis en kiezen waar en hoe je iets koopt. Wat opviel? Jongeren kennen geen merken en gaan naar een bouwmarkt om bevestiging te zoeken of om gedegen advies te krijgen. Advies vragen ze ook aan mensen in hun omgeving. Projectplannen en checklisten? Als ze die al hebben, zitten ze in hun hoofd en staan ze niet op papier. Ver vooruit plannen, is niet aan de orde. Daar zijn de klussen die ze aanpakken ook naar.
Hé, wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.