Intergamma scrumt er op los

Intergamma scrumt er op los

Een hele vleugel neemt de e-commerce en it-afdeling van Intergamma tegenwoordig in beslag. Mag ook wel met de interne support-desk, de data-afdeling én acht scrumteams. Met name dat laatste wekt bewondering en toont de kracht die Intergamma inzet op het digitale vlak. De teams werken via de scrum-methode, pellen de opdrachten af in kleine slices en leveren in team-sprints van twee weken steeds razendsnel verbeteringen en uitbreidingen op. Die zijn snel gemaakt, kunnen snel getest en verbeterd worden en samen maken die kleine stapjes vele grote stappen. Beter en sneller dan voorheen toen als in een waterval iedere 12 weken vele updates gebundeld werden in een nieuwe release van de webshop.

Giga online-stappen

Je waant je zowat bij Bol.com of Coolblue. Zo anders ziet de afdeling er uit dan de gemiddelde kantoortuin op een retailhoofdkantoor. Hippe overlegcabines, statafels, een tafelvoetbalspel en een pingpongtafel, maar vooral veel schermen met real-time info over de sprint-statussen en de prestaties van de webshop. En overal wanden vol met gekleurde memootjes als resultaat van een brainstorm en leidraad voor een lean-project-planning.

Ziedaar de habitat van Intergamma’s datamanager Ingmar Hensbergen. In MIX 2019-1 publiceren we een uitgebreid interview met hem over het belang van goede artikeldata.

Volgen via je persoonlijke nieuwsoverzicht

Selecteer de onderwerpen waarvan je via MijnMIX op de hoogte gehouden wilt worden.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee