In een nieuwe communicatie-campagne profileert Home Depot zich vooral met de omnichannel-operatie en bevoorradings-services. "How doers get more done".
“How doers get more done” komt in de plaats van “More saving. More doing”. Met deze slogan profileert de DHZ-retailer zich met zijn 'updated digital and delivery options' voor moderne klusconsumenten. Zie VIDEO hieronder.
Sinds 2017 investeerde Home Depot $11 mrd in de operatie door de bezorg-mogelijkheden en het buy-online-pickup-in-store aanbod, door de mobiele app te verbeteren, augmented reality toe te voegen en in-store product-locator kaarten aan te bieden.
“Our purpose is to empower doers,” zegt Home Depot zelf. “This grows and expands beyond more saving, more doing … Helping doers get more done is what this campaign is about.”
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl