Home Depot profileert omnichannel

Home Depot profileert omnichannel

In een nieuwe communicatie-campagne profileert Home Depot zich vooral met de omnichannel-operatie en bevoorradings-services. "How doers get more done".

“How doers get more done” komt in de plaats van “More saving. More doing”. Met deze slogan profileert de DHZ-retailer zich met zijn 'updated digital and delivery options' voor moderne klusconsumenten. Zie VIDEO hieronder.

Sinds 2017 investeerde Home Depot $11 mrd in de operatie door de bezorg-mogelijkheden en het buy-online-pickup-in-store aanbod, door de mobiele app te verbeteren, augmented reality toe te voegen en in-store product-locator kaarten aan te bieden.

“Our purpose is to empower doers,” zegt Home Depot zelf. “This grows and expands beyond more saving, more doing … Helping doers get more done is what this campaign is about.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee