online-retail_1.jpg

DHZ en Tuin grootste online-groeier

DHZ, Tuin, Home en Living waren in het tweede kwartaal van 2020 dé grote groeigroepen online.

De Thuiswinkel Markt Monitor laat in het tweede kwartaal van 2020 een groei zien van 12% naar € 6,36 mrd en in het eerste half jaar van 2020 met 4% naar € 12,40 mrd.

'Onze' productgroepen lieten de grootste groeipercentages in de online uitgaven zien.

  • DIY/Garden (+121%)
  • Home & Living (+105%)

In deze categorieën is de online penetratie ook (bijna) verdubbeld, wat inhoudt dat er veel meer Nederlanders hierbinnen online zijn gaan kopen.

In een recente MIX sprak webshop-expert Arjen Bonsing zijn verbazing uit over de afstand die hij zag tussen de web-performance van de DHZ-retailers ten opzichte van andere online spelers.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee