Verkooppunt biedt houvast bij keuze e-gereedschap

Het gaat goed met de markt voor elektrisch gereedschap. De verkoop van power tools laat jaar na jaar een supergezonde groei zien. Toch geldt tevens dat de omzet niet uitsluitend in de kassa van fysieke verkooppunten terecht komt. De bouwprofessional weet de weg naar het online kanaal steeds beter te vinden. Tegelijkertijd geldt nog altijd dat de fysieke locatie wordt gewaardeerd wegens directe verkrijgbaarheid, fysieke beleving van het product en verkoopondersteuning.
Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.