In 2021 zetten de berichten over Corona de toon. Maar ook Hornbach Vloeren en berichten over omzetcijfers trokken veel bekijks.

Op nummer 1 het bericht van 26 februari over Gamma en Karwei die al snel overschakelden op winkelen op afspraak. Bijna alle winkelketens openden de deuren op afspraak. Ook Praxis opende de deuren op afspraak, zoals veel mensen lazen op MIXonline (#4). Alleen Hornbach deed niet mee aan winkelen op afspraak (#5)

Toen bouwmarkten meer klanten tegelijk mochten ontvangen, waren de reacties wisselend. Het bericht over 'Winkelen op afspraak 2.0' kreeg de zesde plek in deze top-10.

Op nummer 2 het artikel over de tweede lockdown. Op 18 december moesten de bouwmarkten opnieuw allemaal dicht. DHZ-retail mocht gelukkig wel bestellen en afhalen blijven aanbieden.

Het bericht van een dag eerder trok ook veel bekijks op MIXonline. Bouwmarkten bleken goed voorbereid op een dreigende lockdown.

Gelukkig bracht 2021 ook ander nieuws. Het bericht over de nieuwe formule van Hornbach – Hornbach Vloeren – werd driftig bekeken (#7), ook door de bouwgroothandel op MIXpro.nl trouwens.

Omzetcijfers doen het altijd goed op MIXonline. In de top-10 drie berichten van dit kaliber.

Op nummer 8 een bericht over de 2020-jaarcijfers van Intergamma, die groeiden onverwacht hard.

Op nummer 9 een impressie van de miserabele omzet in de eerste maand van de 2020-2021-lockdown: dik onder de helft, meer zat er niet in.

En op nummer 10 de cijfers van Hornbach Nederland. Voordat ze het op het Hornbach-hoofdkantoor wisten, had MIX al door dat de omzetcijfers uit ons land online stonden. MIX legde de Nederlandse cijfers van Hornbach dan ook meteen bloot.