De Consumentenbond concludeerde eerder dit jaar al dat supermarkten meer met private labels stunten dan met A-merken. Volgens Intergamma's ceo Harm-Jan Stoter is dat in bouwmarkten precies andersom. “Echte A-merken hebben we in dhz-retail maar weinig. De latex van Histor en Flexa zijn gekende producten met een hoge prijsperceptie. Die gebruiken we dus graag als traffic-generator.” Daarom stunt Gamma deze week (foto) met 55% korting op Histor Monodek en Karwei met Flexa's Powerdek.
In het uitgebreide interview met Stoter ging het ook over de potentie van e-commerce in dhz, de positie van speciaalzaken en selectieve distributie van A-merken.
Selecteer de onderwerpen waarvan je via MijnMIX op de hoogte gehouden wilt worden.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl