verfkorting.jpg

55%: Dat zeg ik!

De Consumentenbond concludeerde eerder dit jaar al dat supermarkten meer met private labels stunten dan met A-merken. Volgens Intergamma's ceo Harm-Jan Stoter is dat in bouwmarkten precies andersom. “Echte A-merken hebben we in dhz-retail maar weinig. De latex van Histor en Flexa zijn gekende producten met een hoge prijsperceptie. Die gebruiken we dus graag als traffic-generator.” Daarom stunt Gamma deze week (foto) met 55% korting op Histor Monodek en Karwei met Flexa's Powerdek.

In het uitgebreide interview met Stoter ging het ook over de potentie van e-commerce in dhz, de positie van speciaalzaken en selectieve distributie van A-merken.

Volgen via je persoonlijke nieuwsoverzicht

Selecteer de onderwerpen waarvan je via MijnMIX op de hoogte gehouden wilt worden.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee