Wereldwijde web spant aan

Hoe groot de kracht van online platformen is, kun je nauwelijks bevatten. Terwijl bouwmarktketens de neus ophalen voor omzetkansen via Bol.com, verkoopt Amazon in China volop via Alibaba. En komt TaoBao van Alibaba intussen gewoon naar Nederland, zelfs met een hoofdkantoor. Amazon is inmiddels het grootste startpunt voor de customer journey. Van alle Duitse klussers zoekt intussen bijna 25% op dat platform. Vaker dan op Abi, Bauhaus of Hornbach.
Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.