Op woensdag 15 maart 2017 vond MIX' Nationale DHZ Sessie weer plaats. Zo’n 200 toppers uit dhz-retail en -industrie hoorden hoe je de consument kunt verleiden.
Dagvoorzitter Tom van 't Hek bekeek, samen met de sprekers, de consument van verschillende kanten. Zo liet GfK's Berry van Oosterhout, zien hoeveel kluseuro’s de consument het afgelopen jaar besteedde. Joost Wels vertelde hoe Fonq de woonconsument online verleid heeft. En Bart van de Ven (Truetalk) ging in gesprek met jonge consumenten over hun klantreis op het kluspad.
De pauze vormde een goede gelegenheid voor alle aanwezigen om te netwerken en bij te praten met vakgenoten.
Na de pauze liet Tim Zuidgeest van STT zien wat de klant onbewust meemaakt op de winkelvloer. De middag werd swingend afgesloten doordat Jan van Setten de aanwezigen liet zien hoe je kunt dansen met je klanten.
Het uitreiken van de Gouden Spijkers ontbrak uiteraard ook dit jaar niet tijdens de Nationale DHZ Sessie. Hoofdredacteur Marc Nelissen overhandigde de prijs aan Luxaflex (meest innvatief), Martens DHZ (meest leverbetrouwbaar) en HDM (beste after-sales). Uit handen van Edgar Molijn ontving Hoenderdaal met de Rotadrill de prijs voor de mooiste cover van 2016.
Nadat het officiële programma geëindigd was, konden de aanwezigen onder het genot van een drankje napraten over de enerverende DHZ-Sessie.
Lees hier over de presentaties van GfK's Berry van Oosterhout, fonQ's Joost Wels, Bart van de Ven van Truetalk, Neuromarketeer Tim Zuidgeest en Jan van Setten.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl