Bevestigingsmiddelen winnen terrein in bouwmaterialenhandel

De economische realiteit van nu is dat branches nauwelijks nog het alleenrecht kunnen claimen op specifieke assortimenten. Bevestigingsmaterialen werden vroeger vooral toebedeeld aan ijzerwarenvakzaken, maar nu kijkt ook de bouwmaterialenhandel met belangstelling naar de verkoopkansen van dat assortiment. Tegelijkertijd kent die ontwikkeling een duidelijke nuance. Aannemers en zzp’ers willen bij hetzelfde adres slagen voor aankoop van hout en plaatmateriaal, maar er wordt ook onderkend dat ijzerwaren een specifieke kennis vergt.
Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.