Koopmans verf MIX.jpg

Nieuwe kleurinteresse consument voegt waarde toe aan categorie

Kleurinspiratie heeft zeker de laatste jaren bovenaan de agenda gestaan van industriepartners. De verfconsument heeft dankzij die inspanningen tal van nieuwe online en fysieke tools tot zijn beschikking om tot een kleurkeuze te komen. Digitale kleurwaaiers, virtuele kleurpresentaties en testers moet de onzekerheid over kleuraanschaf verder te verkleinen. Het interessante daarvan is: hoe vaker mensen switchen van wit naar kleur, hoe meer waarde er wordt toegevoegd aan de categorie.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee