“Alle marktleiders zitten in het midden”

Een flinke daling van de markt, meer concurrentie van bouwmarkten, discounters en webshops en vooral een veranderende consument. Ziedaar de uitdagingen van Gamma-directeur Ron Kloos. Hij prijst zich gelukkig in het midden – de positie van alle marktleiders – en doet met zijn organisatie de dingen die hij moet doen. Onderweg naar omnichannel-retail, samen met E-commerce-directeur Lieke Luttmer.
Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.