webshop_0.jpg

Het data-goud wordt steeds meer gedolven

Data driven commerce in de bouwgroothandel: ‘Het nieuwe goud’, wordt vaak gezegd over data. Volgens de deskundigen verwachten, nee eisen klanten in de toekomst een persoonlijke benadering. Dat kan door data te verzamelen, bruikbare inzichten op te doen en deze vervolgens geautomatiseerd in te zetten. De bouwgroothandel heeft misschien niet de naam voorop te lopen in data driven commerce, toch zijn er zeker geslaagde voorbeelden. Voorbeelden waarover bedrijven dan weer niet makkelijk vertellen.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee