Bouwmarktshop

De Bouwmarktshop doet het op de mkb-manier

Een gat in de markt vinden, zonder dat het de bedoeling was. Want De Bouwmarktshop wilde in eerste instantie vooral (semi)professionele klussers aan zich binden. Maar ook consumenten ontdekten het online aanbod van professionele bouwmaterialen voor hun klus. Door waardevol advies en persoonlijke service hieraan toe te voegen, ontstond een succesformule. “We adviseren en verkopen met een strik eromheen. Als je dat doet, dan ben je in de bouw bijzonder.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee